Ceļošanai ir jābūt baudāmai – tai jābūt relaksējošai, drošai, kā arī tai jābūt kā notikumam, kuru gaidām ar nepacietību. Stena Line rūpējas par to, lai mūsu pasažieri izbaudītu lielisku ceļošanas pieredzi. Mēs esam apņēmušies nodrošināt drošu vidi visiem pasažieriem, neatkarīgi no viņu dzimuma, seksualitātes, etniskās piederības un reliģiskajiem uzskatiem. Mēs lepojamies ar saviem kuģiem, ostām un termināļiem, un mēs novērtētu Jūsu atbalstu augstu standartu uzturēšanā.
Šos principus un vērtības īsteno visi mūsu darbinieki, izrādot cieņu un rūpes par visiem pasažieriem. Viņi ir pieejami, lai sniegtu palīdzību. Lūdzu, cieniet viņus un izpildiet viņu sniegtos norādījumus.
Lūdzu, cieniet mūsu mājas tāpat, kā cienītu savējās
Kuģis ir mūsu apkalpes mājas prombūtnes laikā. Viņi dzīvo un strādā uz kuģa klāja, tādēļ mēs lūdzam pasažierus cienīt un ņemt to vērā, izturoties pret viņu mājām tā, kā Jūs izturētos pret savējām.
Rīcība nepieciešamības gadījumā
Nevaldāmi pasažieri var sabojāt ikviena ceļojumu. Viņi var izraisīt apdraudējumu kuģim, tā pasažieriem un apkalpei, kā arī būt par traucēkli citiem. Mēs vienmēr stingri ievērosim kārtību ar nolūku aizsargāt savu apkalpi, citus pasažierus un kuģi pret visu veidu nepieņemamu rīcību.
Visiem pasažieriem ir pienākums nodrošināt pieņemamu rīcību un atturēties no nepieņemamas uzvedības, tostarp, bet ne tikai:
Mēs lūdzam cieņpilnu apiešanos ar mūsu aprīkojumu un tā atstāšanu darba kārtībā izmantošanai nākamajiem viesiem.
Stena Line īsteno nulles tolerances politiku pret pasažieru nesavaldīgu rīcību. Ikviena persona, kura pārkāpj kādu no iepriekš minētajiem noteikumiem, tiks evakuēta no kuģa, un tai tiks piemērots aizliegums turpmāk ceļot ar Stena Line. Ja ceļojuma laikā mēs uzskatīsim, ka Jūs rīkojāties nepieņemami, tiks veikti visi pasākumi, kurus uzskatām par nepieciešamiem, lai novērstu attiecīgās rīcības turpināšanu, tostarp:
mēs informēsim attiecīgās iestādes par visu veidu krimināli sodāmiem bojājumiem un/vai noziedzīgiem nodarījumiem, kas izdarīti, atrodoties Stena Line piederošā īpašumā.
Lūdzu, palīdziet mums nodrošināt, ka ceļojums ir patīkama pieredze ikvienam, un rīkojieties atbildīgā un apdomīgā veidā.
Esiet atbildīgi! Esiet cieņpilni! Esiet apdomīgi! Padarīsim šo ceļojumu patīkamu ikvienam!