Vai Jūsu ostas un prāmji ir pieejami pasažieriem ar ierobežotām pārvietošanās spējām?

Visas mūsu ostas un prāmji ir pielāgoti pasažieriem ar invaliditāti/ierobežotām pārvietošanās spējām.  Dažos prāmjos un reisos var būt ierobežojumi attiecībā uz ratiņkrēslā esošo viesu skaitu un to viesu skaitu, kuri izmanto pārvietošanās ierīces. Protams, mēs vienmēr priecājamies veikt pielāgojumus ikvienam, kuram nepieciešama palīdzība iekāpšanai vai izkāpšanai ostā vai, kamēr atrodaties uz mūsu kuģu klāja, un mūsu personāls ir apmācīts, lai sniegtu Jums nepieciešamo palīdzību. Ja Jums ir invaliditāte, ierobežotas pārvietošanās spējas vai citi traucējumi un nepieciešama palīdzība, lūdzu, informējiet mūs par īpašajām prasībām vismaz 48 stundas pirms ceļojuma, izmantojot e-pastu vai tālruni.  Mēs varam pieprasīt, lai Jūs ceļojat kopā ar pavadoni, ja tas ir svarīgi drošības apsvērumu dēļ, ja nevarat sev palīdzēt, evakuējoties no prāmja, ja Jums nepieciešama palīdzība Jūsu pacelšanai, ja Jums nepieciešama personīga palīdzība vai Jūs nespējat izprast drošības norādījumus. Šādā gadījumā pavadonim(-ei) netiks piemērota papildu maksa.

 

Suņiem-pavadoņiem un suņiem-asistentiem ir tiesības ceļot bez maksas, un tiem ir pilna piekļuve pasažieru klājiem visos Stena Line maršrutos un kuģos.  Reģistrējoties ostā, visiem suņiem-pavadoņiem un suņiem-asistentiem vienmēr jābūt sagatavotiem nepieciešamajiem dokumentiem, kā arī vienmēr ceļojuma laikā jāizmanto atbilstošas pavadas un vestes.

 

EIROPAS PARLAMENTA UN PADOMES REGULA (ES) Nr. 117/2010 (2010. gada 24. novembris) par pasažieru tiesībām, ceļojot pa jūru un iekšzemes ūdensceļiem, un ar ko groza Regulu (EK) Nr. 2006/2004 (iekļauta Apvienotās Karalistes tiesību aktos ar 2018. gada Akta par Eiropas Savienību (izstāšanās) 3. pantu).

 

Kvalitātes standarta paziņojums.

Uzņēmums Stena Line Ltd. apmācīs rezervācijas centra, termināļa un kuģu personālu, kas saskaras ar pasažieriem, lai tie apzinātos invaliditāti. Šī apmācība ir paredzēta personālam, kas strādā mūsu rezervāciju centros, ostās un uz mūsu kuģu klāja, lai sniegtu zināšanas par to, kā ierobežota mobilitāte var ietekmēt mūsu pasažierus un ko mēs varam darīt, lai nodrošinātu viņiem visaugstākās kvalitātes apkalpošanu, ceļojot ar Stena Line.

Apmācība tiks nodrošināta ar instruktora vai datorizētā apmācību moduļa starpniecību, kas tiks regulāri un pēc vajadzības atjaunināts, un tiks saglabāta informācija par apmācību pabeigšanu. Pasažieri tiek aicināti sniegt atsauksmes par savu pieredzi, izmantojot klientu apmierinātības veidlapu uz klāja vai pa e-pastu, kura tiks izmantota, lai pārraudzītu un ietekmētu pakalpojumu sniegšanu.